Bloggintresserade

fredag 31 oktober 2014

Häxa

Hej alla vänner!

Då har vi åket till första stoppet. Hos dottern i Torshälla.

Naturligtvis så måste det bli lite fika i Nora hos Elsa Andersson.

 





Där stannar vi alltid, det finns så mycket gott att fika i en gammaldags miljö.

 Det blev inte så många bilder för de var så mycket folk så det kändes lite knasigt att fota

 
Det var en lite stressig resa, för vi hade en tid att passa.Mitt barnbarn skulle nämligen på Hallowindisko på sin skola  när vi kom hem.
Häxa skulle det vara. usch vad hemsk hon ser ut.

Nu har de gått och jag njuter av lugnet här. Hoppas inte någon ringer på dörren och vill ha godis. Det tänker jag smaska på tills de andra kommer hem.



En liten och snabb fredagshälsning från mig
Önskar er alla en kul kväll
Kram Meta

7 kommentarer:

Inger Marie sa...

Fine bilder du deler fra turen:)
God helg og håper du får ha godisen selv:))

Inger sa...

Oj vad du far, jag hinner knappt med. Barnen gillar verkligen Halloween och på ett annat sätt än äldre, tror jag.
Kram

Cat sa...

Oj jösses! Tur att inte hon knackade på vår dörr! ;-)
Ha de gott. Kram, Catarina

Änglarum sa...

Hejsan! oj oj vilken häxa :))) hoppas discot var kul..ja dig går det ju ingen nöd på(godiset) Hälsa dottera<kram Jessica

Hajan sa...

ha,ha här kommer inga längre och tigger. Jag tror föräldrarna sagt till sina barn, låt den där tanten vara i fred nu sen jag kom hem från Sjukhuset.
Det är lite roligt ungarna tycker ju det är kul.
Ha en bra helg nu önskar Hajan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nora är fint, var ju där i sommar. Men vi hann inte med och se så mycket som vi ville, åkte ju buss med jobbet.
Och det var en lite söt häxa också, fina kläder.
Kramar/AM

A House With A View sa...

Det var en både hemsk och söt häxa skulle jag vilja påstå, fniss :) Jag gick också lös på godisskålen igår, hade köpt godis till eventuella busbarn som skulle komma, hoppas att det inte kommer några idag, haha :)

Många kramar aka