Bloggintresserade

söndag 19 oktober 2014

Bloggträff.

Hej alla vänner!

Kikar en liten snabbis för att berätta att jag är på väg till Dalarna närmare bestämt till Borlänge v 44.
Eftersom jag bott där mååånga år så är det alltid såå kul att komma dit ibland( bl.a. för att fixa håret) Har världens bästa frissa där. och till råga på allt var hon med i sista numret av Jeanne´d Arks magasin. Kul tycker jag.

Nog om det. anledningen till att jag skriver är den att.
Onsdagen den 29 oktober är vi ett gäng Bloggare som skall träffas på Bagarstugan i Falun vid gruvan Kl.14.00

Ga.Affären, Solstrimmor och Blommor och sånt med koloni.
Är säkra än så länge.
Finns du där som skulle vilja vara med så är du välkommen.
Meddela gärna mig i så fall. 
Nu längtar jag redan hoppas veckan går lika fort som vanligt.Hoppas vi blir fler.
Ha en fin söndag var du än befinner dig.
Kram Meta

10 kommentarer:

Cat sa...

Jamen så mysigt! Klart att jag hade velat vara med, men, men.......för mig blir det fel del av landet ;-)
Ha de gott. Kram, Catarina

LINDA sa...

Tänk om jag hade närmare till Falun. Skulle vara så roligt att få träffa dig på riktigt :D

Hoppas att ni får en fin träff och att du har en härlig söndag - vädret till trots. Fast de kanske är finare på andra ställen i landet. Här är det bara regn, blåst och grått.

Kram
//Linda

Rost och rädisor sa...

Det kommer nog att bli en mycket trevlig träff. Speciellt att träffas IRL.
Allt gott
Anette

A House With A View sa...

Det låter supertrevligt men jag jobbar och kan tyvärr inte vara med denna gång... Men nästa gång kanske :)

Önskar dig en fin vecka!

Många kramar aka

Snäckskalsdalen. sa...

Så trevligt det låter, jag gissar att ni kommer att få det riktigt jättebra!
Agneta kram

Högagärde sa...

Hade jag bott lite närmre.....Hälsa så mycket från mig.
Elisabeth

Hajan sa...

Det måste vi få höra om senare
hos Dig, hoppas ni får ihop
en hel hög med trevliga bloggare.
Det skulle vara så roligt, men herre min je gamla käringar
har det bäst hemma.
Stor kram från Hajan som önskar Lycka till

G:a Affären sa...

Välkommen "hem" till Dalarna! Din frissa måste vara jätte bra då du åker så långt och vet du, jag klipper mig också hos henne! Jag får berätta mer sedan. Det ska bli så roligt att träffas! Det blev många utropstecken idag!

Kramar
Cia

Solstrimmor sa...

Åh, vad kul det ska bli! Hoppas några fler hänger på!

Ha en ny fin vecka!
Kramar från Eva-Mari

Jord under naglarna sa...

Vad roligt med bloggträff!

Det är ju ganska nära mig ändå, men alldeles för långt att åka ändå. :)