Bloggintresserade

lördag 11 april 2015

Lördagshälsning.

Hej alla mina vänner!

Idag när jag gick till bussen vid 17 tiden var det hela 17 grader. När klockan var åtta i min lägenhet står termometern på 15 grader Kan det vara mer underbart en lördagskväll i april.
 Måste bara få visa lite mer bilder på våren hos mig på väg till bussen idag.










Vitsippsbacken på väg till bussen Så här ska det var nu och inget regn och kyla vill jag ha.







Det är bäst att njuta så mycket det går för det är bara en kort period.







Också de här sötingarna som jag aldrig kan komma ihåg vad de heter.

Bilderna var svåra att ta i motljus, därför lite dova i färgen.




Önskar er alla en fin och härlig lördagskväll i april.
Kram Meta

9 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Oj, så varmt ni haft! Ja, här har det varit en underbar dag, dock ej riktigt så varmt tror jag, men nog tog jag av mig koftan när jag jobbat en stund...

Ha det gott !
Gunilla

Eva sa...

Ja vilken underbar dag vi har haft!
Man vill aldrig gå in...
Jag tror att det är Lungört du saknar namnet på! Jag har en variant med prickiga blad.
Önskar dig en fortsatt skön kväll!
Kram Eva

Veronica sa...

Ja, igår var det en härlig dag. I dag regnar det här nu men ska tydligen bli uppehåll på eftermiddagen. Inte gör det mig ett dugg :)

Ha en skön söndag!

Änglarum sa...

Härligt med alla dessa skönheter :) men gårdagen är ett minne blott :( nu hör jag hur blåsten viner och marken ser blöt ut) men vem vet efter regn kommer ju solsken! Ha en fin Söndag kramiz Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag känner igen dom där rosa-blå blommorna, men vet inte vad dom heter. Fina bilder du bjuder på.
Ha en skön solig dag
Kramar/AM

Vitt hus med svarta knutar sa...

I går var det sagolikt väder, men idag håller vi på att blåsa bort...och som någon tidigare skrivit så är det Lungört på de sista bilderna.
Kram,
Regina

4 i Kiellandsgata sa...

Oi, for en varme=) Det er bare å nyte de fine dagene vi får=) Fortsatt fin søndag til deg=) Vibeke

Hajan sa...

Så roligt då fick ju du svar vad den erna hette i varje fall.
Lungört , LLT ÄR LATIN FÖR MIG, SOM ÄR RUDIS PÅ BLOMMOR.

KRAM hAJAN

Unknown sa...

Så deilig! Må bare nyte denne tiden.