Bloggintresserade

tisdag 26 juli 2016

Humör dipp med datorstrul.

Hej alla vänner!

Ja nu är jag på ett uselt humör. Ska göra ett bildspel till Kolonistens dag. Det blir inte alls som jag vill. Ja, se de här datorerna de har ett eget liv de. Vore kul om de lydde en någon gång i alla fall.  Grrrr inte får jag hit affischen om den dagen heller. Nu ger jag upp.


Jag får glädjas åt att det växer  som bar den i år. Min Snow Flaks är hur stor som helst.


I den växer klematisen Romantika både över under och mitt bland slingorna.
Framför har nu den blå Floxen slagit ut.
 





Så här fin blå himmel har jag haft idag fast de varnad för regn.
Men det är som bortblåst.


Mitt i  alltihopa sticker en knoppig gren av aklejrutan fram. Den är så liten i år undrar vad som hänt.
Och naturligtvis ett litet "flugbi"
De är ju för roliga. 


Det är tur att jag får en lite åktur i morgon som kan bättra på humöret.

Ha det gott och njut dagen, det ska jag.
Kram Meta 

5 kommentarer:

Jord under naglarna sa...

Datorer och bilar - det är sånt som bara ska funka. Jämt och utan strul.
Hoppas den här dagens åktur blir en tiopoängare! Må så gott!

Cat sa...

Datorer alltså! De lever verkligen sitt eget liv och struntar helt i människan som styr den ;-)
Fina blommor som vanligt, aklejruta har jag haft funderingar på ...... kanske får slå till i höst?
Ha de gott. Kram, Catarina

Inger Marie sa...

Huff ja disse pc problemene er ikke greit!
Fantastisk flott din Snow flakes!
Håper du har det fin på kolonien, og at du finner utav problemene.
Fortsatt god sommer:)

BP sa...

Antar att du (ofrivilligt) leker med Powerpoint. Har viss erfarenhet av programmet och tycker att det är lika oflexibelt som armeringsjärn.

Unknown sa...

Vet precis hut irriterande det är med datorstrul! Det blommar fantastiskt hos dig, här är mycket nertorkat men är ändå ganska nöjd, Vi började skörda igår så nu är det full rulle! Kram Lotta