Bloggintresserade

måndag 9 juli 2012

Söndag


 Igår söndag var en mycket tråkig dag det regnade hela 17mm i min mätare, slutade inte förrän vid 5tiden på em.
Det är vatten överallt.
Min gräsmatta är helt full av vatten på de ställen som är plana.


 


Det blev att sitta inne med både fikat och maten frampå kvällen







Jag har ett av mina barnbarn här denna veckan och det är inte lätt att vara snart 6 år och ha massor av spring i benen men inte kunna springa som man vill.


När väl regnet har slutat så gick vi ut men på gräsmattan gick det ju inte att vara så det fick bli på vägen och vår grushög och det var skoj.
 Min granne har bra stöd till sina pioner mot staketet hm det kanske vore en bra lösning.
Mina ligger efter marken nu av allt regn.

Blöta kramar från Meta

Inga kommentarer: