Bloggintresserade

söndag 8 juli 2012

Blommor

Gokväll!

Här kommer lite blommor från min koloni just nu.

Såhär fina blev pionerna  jag hittade bland ogräs och kärleksört.Precis såna som jag vill ha.
 Rosknoppen är också en ros från kolonin. och var jättestora förra året få se om det blir lika i år, det finns bara en sak som inte är bra den har så mycket svarta fläckar på bladen
Den här rosen är också flyttad men den trivdes inte där den stod förra året ser ut att ha det bättre här.   
 Vad säga om lite påskblomma så här i Juli, trodde inte det var sant.                                                                    

 Den här rosen tycker jag det är extra roligt med, därför att jag har tagit en gren och satt i jorden. Har ingen aning om vad den heter vet bara att det är jättefina rosor i klasar men helt utan doft. Det har tagit 3 år innan den blivit så här. Så det gäller att inte ge upp.( är det nån som känner igen den?)
Men nu hoppas jag att den växer på sig iår så den kommer att synas nu står den bakom pionerna.




 När vi är ute och åker brukar min man säga" en sådan där fin röd klätterros vill jag ha" och nu har vi en, det är en Flammen Tanzen

Visst är de vackra blommor
Det här är första året den blommar så fint.

Se så fina mina Buskbomsklot har blivit än har jag inget"virus" på dom








Blomsterkramar från Meta

Inga kommentarer: