Bloggintresserade

tisdag 31 juli 2012

Mera Gunillaberg



Tittade på min mans bilder i går kväll, då hittade jag fina bilder från Gunillaberg







På baksidan av huvudbyggnaden fanns ett antal blå Agapantus, vilka vackra blommor.

 Bara tanken att få bo så här är enorm tycker jag. Var helt salig när jag vandrade runt bland all vacker konst

 och nyskapade möbler i detta gamla hus, med en färgsättning som känns helt rätt.
Vid ingången till Gunillaberg fanns dessa hängbuks svin och det fanns många av dom. De skulle få mat av en kille, som jag frågade varför det fanns så många ?
Svaret var enkelt, 
Tage gillar dom.  
Kan förstå det, han har vissa saker han gillar och då har han mycket av det. Då framträder det mycket mer
men inger ändå ett visst lugn över hela hans område.

Kramisar Meta

Inga kommentarer: