Bloggintresserade

onsdag 29 augusti 2012

Lycko känsla!

 Hej alla under solen!
Vilken underbar dag och kväll vi har haft idag!!!
Jag var bara tvungen att åka till kolonin för att sitta och fika lite och njuta av alla fina blommor som lyser i solen:
 
Jag satt i däckstolen och tittade ut över trädgården,jag kände mig så lycklig för att jag får möjligheten att ha det här stället med alla fina blommor som slår ut en efter en nu när solen värmer så härligt.
Röda liljan, vita kryprosen och nu också höst astern den låga, Den höga är lite senare.


Jag har också förberett mig till nästa "regnsommar" med en ny korg med handtag och rutnät i botten så jag slipper att hälla bort vatten varje dag då det har regnat.
Det gäller ju att göra det lite bekvämt för sig också.

Goa kvällskramar från Meta till er alla!!!!


Inga kommentarer: