Bloggintresserade

söndag 19 augusti 2012

Sol

 Hej alla godingar!

Nu har jag varit borta några dagar från kolonin.
Tänk vad det har hänt mycket i rabatterna när solen får lysa.
 


Mitt bland blåbären 
kom dessa vackra blommor upp , gör sig verkligen bra där.

Den vita rosen doftar helt underbart i kvällsluften.
 Den här vackra rosen "Astrid Lindgren" står vid min ingång tillsammans med den fina rosa rosen som fans här på kolonin när jag kom hit
 I min gula rabatt har det slagit ut en gul lilja den är ny för i år och jag gillar den

Mina vita pelargoner har slagit ut så fint i solen.

Min "Bonika" ros har massor av fina blommor.


Jag har två jättefina och mycket höga "stormhattar" i år. Den ena är mörkblå och den andra är blåvit.
 Det syns på alla  blommor som har slagit ut och visar sitt rätta jag att det har varit flera dagar med sol och fint väder.

Man blir så glad och får lite mer energi till de dagar som inte är så fina

Kramar Meta




Inga kommentarer: