Bloggintresserade

torsdag 7 juni 2012

Placering



Jag var på stan i ett ärende och då tog jag vägen genom Di Moda och titta vad jag fann. Så bra glober till blommor och placeringskort eller annat kort.Bara att byta efter tillgång och humör.




Det är ju bra när det är färdigt att använda. Det är ju inte alltid det finns så mycket material på kolonin utan jag måste planera och ta med mig.Blommor finns ju alltid.

Till 6,juni blir första försöket, blått och gult eller hur vi gillar ju Sverige. Bara nu vädret bjuder på sin bästa sida åxå.

Så här tänkte jag mig det hela. Maten blir potatissallad och grillat kött med en god sallad och naturligtvis ett gott vin till.
Ni ser väl renfällen den har inte kommit undan än kan inte fatta att det skall vara så kallt varje dag och en massa regn usch och fy!!!!


Är det här det närmaste vi kan komma sommaren i år( att läsa om den och drömma sig bort med alla underbara bilder)



Kramar från Meta








Inga kommentarer: