Bloggintresserade

fredag 9 januari 2015

Nya Tag

Hej alla vänner!

Nu sitter jag här och väntar på ett nytt oväder. Undrar om det blir snö eller bara plask...... Jag längtar inte efter snö men det blir lite ljusare och några grader kallt gör luften så frisk. Det behövs nu när det är grått igen.

 
De få dagar vi fick med sol och fika på kolonin i växthuset,har gjort humöret lite bättre och viljan att göra nåt har smugit sig tillbaka.



Julen har gjort sitt och det är dags att ta itu med nya sysslor.
Jag ska leta på målarkläderna igen. Här hemma i lägenheten behöver det hända nåt känner jag. 
Lite möbler som skall få en omgång med penseln.Väntar på mig.
 


När det är så här grått och ruggigt ute jublar jag när det dunsar innanför dörren av post. Idag fick jag nya magasinet,
En mugg kaffe lite rester av julens kakor och em. är räddad.

Önskar er alla en fin fredag och helg. Vad jag gör i helgen får ni veta på måndag
Kram Meta

5 kommentarer:

Cat sa...

Woaw vilket vackert skrivbord du fått tag i, rena drömmen :-)
Vi håller tummarna för att vi slipper det värsta ovädret även den här gången!
Ha de gott. Kram, Catarina

LINDA sa...

Jag väntar också och undrar hur blåsigt det kommer att bli. Veden är ordentligt påfylld så att vi slipper gå ut och hämta mer om det börjar ta i ordentligt. Och så har vi handlat mat så att vi inte behöver ge oss i väg till affären. Så nu blir det nog kav lugnt och inte en snöflinga :D

Kram
//Linda

Annika Christensen sa...

Här har vinden härjat rejält men har en liten paus just nu.Blir värre imorgon igen.
Härliga projekt du har framför dig.
Ha en skön helg
Annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Här har det precis börjat snöa, men det ska övergå i regn säger dom. Kommer och bli en dag inne känns det som.
Måla är ingen dum idé.
Ha en bra helg
Kramar/AM

Här är gudagott att vara ! sa...

Det är verkligen en högtidsstund att sätta sej ned med ett nytt nummer av favorittidningen, kaffe och lite tilltugg.... Vardagslyx !
- Det blir spännande att se dom vackra möblerna när du är färdig med penseln !
Ha en fortsatt fin helg !
Kram / Anneli