Bloggintresserade

fredag 1 november 2013

Blomiga fredag. " Glädjespridare"

Hej alla fina vänner där ute!

Glädjespridare för mig är min koloni och hela min familj.
Får försöka att få fram några bilder
Som kan sprida lite glädje till er!


Rosor är ju alltid en glädjespridare i trädgården.Här är det 
"Astrid Lindgren"





 Den fina vallmon
Den har verkligen gett mig stor glädje i sommar.






Den här rosen skall byta färg från rosa till violett Hos mig har den bara varit vackert rosa.( har tappat namnet)





En lilja som jag är helt betagen i är denna, "Innocent Lady" Kan stå och titta på den långa stunder och känner mig så glad att den finns hos mig.






Tagetis Linnea som tagit mig med storm.



Till sist min senaste ros som jag bara är så lycklig över. "Amber Cover" Längtar tills den ska blomma i sommar igen.


Det var mitt bidrag till 
Glädjespridare hos Blommig fredag  Gå in där så får du se massor av andra glädjespridare.

Ha en fin fredag
Kram Meta

27 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Underbara glädjespridare! Astrid Lindgren är så vacker och jag blev förärad en sådan ros en gång men om det var fel på mig eller på rosen vet jag inte men den dog.
Ha en härlig helg!
Kram Eva

Annika sa...

Härliga glädjespridare! Tycker så mycket om rosornas svala och vackra elegans och tagetesens kryddiga varma skönhet!
Ha det gott!
Annika

Hans sa...

Vilka vackra blomster, som sagt, riktiga glädjespridare.
Trevlig helg!

Anita sa...

Vilka härliga glädjespridande bilder. Amber Cover är verkligen vacker. Jag har en snarlik, Amber Queen. Och den dubbla vallmon är verkligen läcker. Ska så en liknande nästa år.

Ha en skön helg!

Kram Anita

Anette i Torsåker sa...

Vilken glädje du förmedlar till oss!
/Anette

Merja sa...

Visst blir jag glad av dina fina bilder:)
Trevlig helg!

anemonen sa...

Åh så vackra bilder.

Katta sa...

Finfina blommor! Och tack för tipset om blommig fredag. Önskar dej en skön helg, kram Katta

Berit sa...

Underbara glädjespridare!!
Ha en underbar dag!!!

Ninnis sa...

Vilka underbara glädjespridare....så otroligt vackra bilder...=)

Trevlig helg !

Kram Ninni

Marit sa...

Så vakre bilder du har tatt!

God helg!

Klem Marit

Our photos sa...

Beautiful are your roses photos!
Greetings, RW & SK

Hajan sa...

Tack, tack lilla vän det var
verkligen mycket glädjespridning
från Dig.
Så väldigt vackra blommor som
Du sköter så fint.
Ha en bra helg önskar jag.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Det er godt med slike gledesspredere nå i novembermørket. Has en go´hælj ;:OD)

Charlotta sa...

Massor med glädje. Ha en fin helg!

Freja sa...

Vilken härlig blomkaskad!

Inger sa...

Visst finns det många glädjespridare!
Kram

AnitasVäxtkraft sa...

Härliga bilder! Visst är det roligt att plocka fram bilder ur sitt arkiv när det är mörka kallar kvällar!
Ha det bra
Anita

Rosor och ruiner sa...

Vilka fina glädjespridare!
Fina bilder att njuta och glädjas åt nu i höstmörkret!
Kram Gunilla

Lisa sa...

Det var många fina glädjespridare. Den liljan var verkligen jättevacker, den ska jag hålla utkik efter. Ha en skön helg
Lisa/Lisas trädgård

Carina, 4 Seasons by Carna sa...

Härliga, somriga glädjespridare. Det är så'na som dem som gör mindre kul trädgårdssysslor så värda. Fina bilder och den dubbla liljan... :-)

Kram, Carina

amo sin blogg sa...

Du harherlege gledespredare.
Tagetesen er berre nydeleg !!

God helg frå Anne-Mari

Veronica sa...

Jag säger bara.... Amber Cover!
Vad är detta? Hur snygg som helst!
Nu måste jag googla och beställa :)

Ha en skön helg!

Kram

Aud sa...

Kjempefine gledesspredere du har :-)

Hélena sa...

Många härliga lyckopiller :-)
Kram Hélena

Katarina www.engronsida.blogspot.com sa...

Härliga glädjespridare du visar!
Tack, tack!
Fortsatt trevlig helg
önskar
Katarina

Gunilla sa...

Vilka superfina glädjespridare du har i din trädgård.
Liljan var helt underbar.

Ha det gott