Bloggintresserade

onsdag 27 november 2013

Lingonris och mossa.

Hej alla fina vänner!

Här har vi haft några underbart fina och soliga dagar. har varit ute och det är en så skön höstluft. Vi har i alla fall +grader och idag är det hela 9½ grad ute.

När jag gör lingonkransar så tänker jag varje gång " nu ska den bli tunn och smal" Men hur blir det ...jo inte så i alla fall.
Nu har jag i alla fall lyckats det är jag glad för. De hänger nu på ett av mina köksskåp 
Jag tycker de tunna är så fina.Visst är de tjocka fina med.





Det blev ett hjärta av mossa också när jag ändå höll på och skräpa.



Hittade ett band som var lite annorlunda det är i bomull och har hjärte dekor.


 Det var lite mer pynt här hos mig. Nu skall jag köpa Hyacinter och fixa de små granarna. Sen tror jag inte det blir mer till Advent.
Jo ljusstakarna förstås




Ha en fin dag
kram Meta

Inga kommentarer: