Bloggintresserade

måndag 17 juni 2013

Flitens lampa, onej

Hej alla vänner!

Vad ni är flitiga på era bloggar.Just nu känns det som om tiden bara flyger iväg 
och jag med den.Försöker i alla fall att gå in och se vad ni gör.







Här händer massor både på jobb och koloni. Både roliga och tråkiga saker.Så fotandet och bloggandet kommer lite på sidan känner jag, Snart är det semester i 7 veckor. Då har jag massor av tid till att fota och skriva.
 Just nu gör jag så gott jag kan för att få iväg lite inlägg, det är trotts allt så roligt att höra era kommentarer.Jag tackar så mycket för dom, de värmer.

De här bilderna på de små änderna knäppte jag vid dammen på väg till skolan från mitt nya jobb på förskolan. de är ju sååå söta.

Ha en härlig vecka var du än är och gör. 
Kram Meta

1 kommentar:

Änglarum sa...

Hej! låter som en semester är efterlängtad o välbehövd! själv så jobbar jag tre pass till,sen fyra veckor skönt :) kram Jessica