Bloggintresserade

torsdag 20 juni 2013

Midsommar


 Hej alla vänner som kikar in till mig!  Här kommer en midsommarhälsning till er!


Stången är från idag när vi firade med barnen på skolan.


Det var inte så lätt att hitta fina blommor. Efter visst letande hittade vi så det kunde bli en fin stång och till två prästkrage kransar.











Idag har vi åkt till Tyresö där vi firar med barn och barnbarn.


Det har slagit ut några nya blommor på min koloni de senaste dagarna.



Rosen "louis bugnet" har så vackra knoppar och som utslagna är den också vacker tycker jag







Två av mina pioner har också slagit ut och visar sin skönhet
för oss


 










 Med de här bilderna önskar jag er alla en härlig Midsommar.
Kram Meta

 

6 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Glad midsommar till dig också!

Kram Eva-Mari

Lotta sa...

Önskar dig en riktigt glad midsommar.
Kram Lotta

Vilt og vakkert sa...

Hei, dette er virkelig midtsommerstemning! Stor klem fra meg...

Karen sa...

Lovely!

DeniseinVA sa...

Wonderful flowers! Thank you so much for sharing them.
Wishing you a happy day,
Denise
Today’s Flowers
An English Girl Rambles

Laura sa...

So beautiful... summer has truly arrived:-)