Bloggintresserade

onsdag 12 november 2014

Höstfint. Hos växthusliv

Hej alla vänner!

Jag var ju i Dalarna. Nu blir det kanske inte som ni tänkt er att jag skall skriva.
Jag har nämligen gjort mig höstfin i håret, så det så.

Min frissa bor nämligen där. Lite fånigt kanske men så är det. Jag åker så gärna de här milen för att träffa henne och massor av andra vänner sen den tiden jag bodde där.
 


 
Det är inte bara huvudet som är höstfint. Även mina fötter fick en makeover.



Nu är det så att mina barnbarn vill också vara höstfina.
 



Målade och ompysslade naglar är ju aldrig fel. 


Snyggt tycker vi.




Det var mitt bidrag denna onsdag till Höstfin hos Växthusliv.
Önskar er alla en fin onsdagskväll
Kram Meta

14 kommentarer:

lavendia sa...

Det finns många sorters höstfint.

Hajan sa...

Jag har också en underbar frissa.
Hargått hos henne i många,många år. Nu är hon så snäll så hon kommer hem och klipper mig bara. Jag vill inte permanenta mig mer.

Anonym sa...

Härligt att få skämma bort sig ordentligt! Skulle också behöva en riktig genomkörare tror jag. ;)
Kram!

Tittis trädgård sa...

Vad härligt det låter att få fixa till sig och göra det med sina barnbarn. Mysig vardagslyx/ Kram Titti

Isas Trädgård sa...

Så härligt att få bli fin och omhändertagen - ser ut som en jätteskön stund med fötterna i karet !
Ha det så gott !
Kram/Isa

LINDA sa...

Oj så härligt! Nu blev jag avis - fast på ett bra sätt. Kanske borde boka in någon trevlig behandling. Det finns en jättetrevlig skönhetssalong fem minuter ifrån mig - fantastiskt med tanke på att byn jag bor utanför inte är så stor.

Kram
//Linda

A House With A View sa...

Men så härligt!!! Förstår att du trivdes som fisken. Vilket lyx att få både hår och tår fixade :) Sånt ska man unna sig!!

Många kramar aka

Här är gudagott att vara ! sa...

Så klokt att "skämma bort " sej själv lite grann ! - Ett besök hos frissan känns som lyxtid, särskilt när man får håret tvättat och en hårbottenmassage ;) - Fötterna är jag tyvärr sämre på att skämma bort...Fast dom nog skulle behöva det !
Varma kramar / Anneli

Änglarum sa...

Så fina ni blev!som sagt från topp till tå :) ha en fin kväll< kramiz Jessica

Cat sa...

Men vad härligt att skämma bort sig och bli fina samtidigt.
Ha de gott. Kram, Catarina

Erikslundsliv sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Erikslundsliv sa...

Tack för att du vill komma till mig och bli fin i håret trots den långa resan! Alltid lika kul att ses och få prata lite med dig. Du har inspirerat mig till att starta en blogg, så nu finns jag och mitt hem på "Erikslundsliv"! Lär mig sakta men säkert mer om bloggvärlden. Trevlig helg! Kram, Ann

Malys krok sa...

Så herlig da, du har virkelig fornyet deg! deilig å bli så fin! -Margit-

G:a Affären sa...

Så många fina inlägg jag missat! Och fin är du, och visst har vi Dalarnas bästa frissa! Så roligt att hon också börjat blogga, kul att du inspirerat henne!

Kramar /Cia