Bloggintresserade

lördag 25 maj 2013

Tack och Tack och Helgglädje.



Hej alla fina vänner!


Idag kom boken jag vann hos "tigers tassemarker

 Blommorna fick jag av mannen till vår bröllopsdag

 


Det är jättemycket fint och gott i den. Tur att jag inte kan gå till butiken och handla mat så ofta,annars så skulle det bli mycket smaktestat ur boken




Idag såg jag att min vita klematis med stora blommor hade så fina knoppar. Den såg nämligen inte alls ut att må bra efter vintern.Då blir jag glad




Mitt bidrag till helgglädje hos  vivi denna helgen.





Jag önskar er alla en härlig söndag då vi i Sverige firar Morsdag. Grattis alla mammor.

Kram Meta

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Ja, bra böcker kan man inte få för många av. :)
Ha en fortsatt finfin helg!

Suss o Kai sa...

Kul att få en bok :) njutningsbart :) Kram på dej oxå

Jannibele sa...

Gratulerer med bryllupsdagen! Så stas med både blomster og bok:) Ja, godt er det når blomstene man trodde var døde overrasker oss med flotte knopper:)

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till vinsten, det var du som vann ena boken! Kul. Jag hade gärna vunnit den jag också, men jag har haft tur flera gånger tidigare så den är dig verkligen väl unt!
Agneta kram