Bloggintresserade

söndag 16 december 2012

Välkommen

   Hej alla goa människor där ute i världen!

 Ni må tro att jag blir glad av alla fina kommentarer och tillrop jag får.
Alla ni som lagt er som följare gör det ännu roligare att göra nya inlägg.

Den här veckan hälsar jag    Anna och Maria och Deusa    Välkommen till lilla mig.

Jag hoppas att jag kan ge er lite nöje och inspiration med mina påhitt som jag har för mig både nu här hemma och på sommaren på min koloni.


Ikväll blev det lite fika med stjärnpepparkakor som blev till av degen som blev över igår när husen var klara.
Julrosen kunde jag inte motstå när jag var till Willys i em. den var så liten och söt.


Adventskramar från Meta

4 kommentarer:

MarJE sa...

Så stemningsfulle bilder med både kaker,adventlys og julerose.

Ha ein fin kveld.

none sa...

Linda sua decoração...lindaaaaaaaaaaa,me inspirou muito sua delicadeza.
Bjs
Deusa
vasinhos coloridos

Änglarum sa...

Härligt Söndags mys hos dig ;) kram kram Jessica

Syster vit sa...

Så fint det blev med julrosen och även hjärtat.
Kram Liselott