Bloggintresserade

måndag 17 december 2012

Ett dilemma..

Hej Mina vänner!


Det skulle vara mycket roligt och framför allt bra om alla bloggare kunde lägga in en översättnings gadget på sina bloggar.

Du hittar den under lägg till gadget.

Eftersom jag har översättning på min Blogg så är det många med andra språk som kommenterar och lägger sig som följare. Jag kan ju läsa detta eftersom jag har översättning.

 Om jag går in på era bloggar kan jag inte läsa vad ni skriver om och det är ju synd.!!!!!!




Nu drömmer jag om sommar och vackra blommor.



Ha det så gott i all världens länder. Skicka detta vidare i era bloggar så kanske vi alla kan läsa vad den andre skriver.

Kramar Meta

1 kommentar:

Katta sa...

Hej Meta! Du undrade om en tovad ängel på min blogg. Jag undrar vilken du menar, är det flickan med stjärnan på mössan? Den är tyvärr inte till salu men har andra färdiga som jag kommer att lägga ut så fort jag fotat. Kram Katta