Bloggintresserade

måndag 8 oktober 2012

Kransar

Hej igen!
Nu har jag fixat lite kransar igen. verkar som jag har snöat in lite på hjärtan i år.
Den här hänger på en dörr i köket. Det doftar så gott från den, det är nämligen Åbrodd och kärleksört.

Den andra är en halmstomme som jag klätt med lammöra och sedan gjort lite dekorationer av lönnlöv som jag målat med Marvi medium. Kransen hänger på min ytterdörr.

Av resterna från Kärleksörten klädde jag en ljuskrans. Det fattas band i vinröd färg, får fixa det i veckan.
Den andra ljuskransen är med plättar i luften och står i kruka. Har plockat in dom som stod på kolonin .Ska försöka få dom att överleva till nästa sommar, brukar inte ha sån bra tur med dom
Fast det är så fint tycker jag när de blir stora.
  
Kramar Meta

2 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej!så fina kransar du gör!lammöron är så läckra,nu är det tid för höstmys o pyssel! ha en fin vecka! kram Jessica

idémakeriet sa...

Så pyssligt du har varit!
Jätte fina saker har du gjord.
Detta väder sätter ju igång pysselhjärnan, man vill ju ha lite varmt och ombonat nu när mna kurar sig ihop i värmen:)
Kram Gerda