Bloggintresserade

lördag 13 oktober 2012

Butik

 Vi har fått en ny butik i Jönköping!


I lördags var E. och jag en tur på stan, då gjorde vi vårt första besök i en ny blomsterbutik. Den ligger i ett av magasinen vid Munksjön.
 
Här fanns massor av kul.

Blommor 

 
 Pynt i massor av plåt, betong. och glas.


 Kolla in päronen i en murgröna 
Eller varför inte citron eller äpple. 

 Snart är det advent. En ljuslåda i zink och glas,i den kan man stoppa det man känner för, det är nog bara fantasin som sätter stopp. Det är nåt att tänka på.
 Dom här betongstakarna skulle jag vilja ha. Orkade inte bära hem dom får nog bli en annan dag när jag har bil.
Det var min o E.s lördags tur.     Vad gör ni på lördagarna?

Kramar Meta

2 kommentarer:

samson sa...

Hej
jag och dottern var en sväng till Gällsta för att handla lite kläder,jag köpte bara 2tröjor
Fin blogg du har jag har suttit och titta tillbaka i den
Ser att du byggt ett fint föråd
Du har många fina rosor,ja,de trivs ju i lerjorden precis som pionerna,
kul att se lite allmänna bilder från koloni,typ städdagen
ha det så bra
maggan

Veronica sa...

Denna lördag har jag plockat svamp och fixat i uterummet! Och Meta.... du är inte ensam... jag lovar att det finns många som är "knäppa" därute :)

Kram