Bloggintresserade

onsdag 22 januari 2014

En solig stund

Hej mina vänner!

Visst fick jag en härligt solig stund med min för detta arbetskamrat igår.



Vi var på ett ställe som heter Bryggan och ligger vid Munksjön. Stället är mycket populärt i stan för både läget och deras goda frestelser.



 


 För min del blev det en räksmörgås och kaffe. Det var dagens lunch. 


Vi njöt verkligen i solen och det är ju bara så bra att dagarna har blivit så mycket längre nu.


Tänk på det vänner, det är viktigt att njuta en stund på dagen även om man arbetar eller är sjukskriven.

Kramar Meta

11 kommentarer:

Cat sa...

Åhhh så mysigt det ser ut, och den mackan sen, den ser verkligen god ut.
Ha de gott. Kram, Catarina

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Oh, Gott med räkmacka!!!

Kram
Charlotte

lavendia sa...

Det ser mums ut. Ja, Bryggan har blivit ett bra ställe. Är det dessutom sol, blir det ännu bättre.

Hajan sa...

OJ DÅ KÄRA NÅGON, MAN SER JU INTE BRÖDET FGÖR ALLA RÄKOR.
dET MÅSTE HA VARIT UNDERBART GOTT,
TACK FÖR VI FICK VARA MED.
KRAM

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mysigt och äta lunch på stan, tyvärr gör jag det alldeles för sällan. Blir en matlåda man kastar sig över. Vilken macka!
Kramar/AM

LINDA sa...

Så härligt det ser ut! Solsken!!!

Min lilla odlingsstation är inte större än 40x60 centimeter, så den får plats nästan var som helst :)

Kram
//Linda

Inger Marie sa...

Mmm..deilige bilder du byder på!
Flott du har fanget lyst:)

Inger sa...

Så sant, man får ta vara på de små guldkornen.
Kram

Änglarum sa...

Ser onekligen väldans gott ut :) trevligt ni hade det du o MOR <3 ha en fin Fredag Maggan kram Jessica

Malys krok sa...

Ja det er deilig at dagene blir lengre og lysere! Deilig også å kose seg med god mat sammen.
Takk for din hilsen! -Margit-

Malys krok sa...

Ja det er deilig at dagene blir lengre og lysere! Deilig også å kose seg med god mat sammen.
Takk for din hilsen! -Margit-