Bloggintresserade

lördag 5 oktober 2013

Blommor och sånt.


Hej alla fina vänner.


Måste tacka för alla fina kommentarer jag får både här och i fotobloggen. Det gör mig så glad. Ibland är det lie torka här, men så får jag ny energi av era fina kommentarer!!!! 

Min sista blombukett av mina krukblommor tillägnar jag er. Det är Margurit och Chokladblomman som har hållit ut längst.



På väg hem från jobbet besökte jag en blomsterbutik. Kom hem med  två vita ljung.
Tyckte att det var lite tomt på balkongen,när alla pelargoner har fått flytta in.

 



 Det blev också en jätte fin lykta från
DAY. Är ju lite tokig i lyktor








I ljungen satte jag en äppelkäpp. 
Anna Vattenkanna gjorde sådana förra året och jag blev så inspirerad av det, Då hade jag inga äpplen men i år har jag massor.



Skulle gärna sätta det på kolonin med men då lockar jag väl dit alla rådjur som finns i närheten så det får vara för balkongen.


Ikväll blir det lite god mat och en kladdkaka till kaffet.











Ljusförrådet är på fyllt som ni ser. Lådan har svärfar gjort och tavlan ovanpå har min moster målat.
Det är så kul med lite konst och hantverk från nära och kära..

Nu önskar jag er alla en riktigt härlig helg.
Kram Meta

1 kommentar:

Aurora sa...

Så fina bilder och massor av fint du gjort. Tack för alla tipsen.