Bloggintresserade

söndag 11 augusti 2013

Pöl

Hej mina fina!

Det var ett väldigt regnande idag. Bara några minuters uppehåll mellan skurarna och det bara vräker ner, inget fint regn alls.


Jag vågade mig ut en liten sväng och titta vad jag hittade........
En grop full med vatten.
Skulle kanske gräva en större grop så hela jag får plats!
Då kan jag öppna gyttjebad här.Hihihi.
Undrar om någon skulle komma???????





Gick en runda runt huset och fick se att det fanns massor av Humlekottar. Höjdhopp av glädje. Nu skall här grejas nästa vecka.


På väg tillbaka såg jag min lilja så fin den var med alla regndroppar.




Har ni samma fel som jag och Maria med "Sabelhagens olivlund" att inte alla kommentarer kommer in till E-post adressen???? Måste vara nåt med Blogger, Men vad göra??????

Hoppas ni har bättre väder!
Kram Meta

1 kommentar:

Hon som talar med blommor sa...

Liljan i regnet gjorde min dag :)
Jag är nog inte som de flesta andra...jag bara älskar när det regnar, särskilt på sommaren. Det är så poetiskt vackert :)

Kram / Carolin