Bloggintresserade

lördag 9 mars 2013

Dagens blomma. Pansée.



Hej min fina!


Den här blomman är en av mina favoriter just nu.
 





De andra vårblommorna har varit inne hos mig ett långt tag men den lilla panséen är just nu kommen till vår stad och då faller jag direkt som en fura.




Först tänkte jag bara köpa den  ljusgulvita men idag blev den där frestelsen för stor när jag fick se en ljuslila och vit.





                         Det här är mitt bidrag till 
                                    Today Flowers


Ha en härlig helg i solen.
Kram Meta  

3 kommentarer:

Bittan sa...

Så fina bilder, nu VILL vi ha vår :-)))
Tack för din kommentar , kul att man kan inspirera.
ha en mysig helg .
Kram Bittan

Fra frø til blomst sa...

Hvor er de fine og endejligt forårs agtigt arrangement. Jeg har endnu ikke købt nogle i år, men det skal der snart laves om på :-)

Jannibele sa...

Så koselig og vårlig stemning hos deg Meta! Falt helt for stemorsblomsten:) Litt for kaldt hos meg foreløpig, men håper på varmere dager:) God helg til deg. Takk for alle de hyggelige ordene du legger igjen hos meg.