Bloggintresserade

måndag 22 oktober 2012

Pyssel, pyssel


Hej alla fina!

Nu har det pysslat igen. Idag blev det en krans av kastanjer och trassel.
Jag har limmat med lim pistol (underbart bra hjälpmedel)
Och stoppat trassel i alla hål som blir mellan kastanjerna. Nu ligger den under min ljusring.
 Jag hade en korg med kastanjer som legat ett tag.
Där fanns det också två hjärtan som jag gjort tidigare.
Hjärtan måste man göra när kastanjerna är färska för annars får man inte genom ståltråden.





Kram på er och ett stort tack för alla så fina kommentarer jag fått det känns gott i hjärtat att ni bryr er!  Meta

5 kommentarer:

Lotta sa...

Hej på dej, och tack för gullig kommentar. Gillar din blogg efter mitt första besök så jag återkommer gärna och så ansluter jag mig!
Ha en fin kväll.
Lotta

Tusenfröjd sa...

Så kul att du hittade till mig och tack för din fina kommentar! Jag lovar lägga ut lite bilder från den kvällen. HA en fin kväll! Tjing /Liv

Anonym sa...

Hej Meta, vilka fina saker du gör av kastanjer, dina hjärtan tyckte jag mycket om. Du gör också jättefina bilder och det är kul att läsa igenom din blogg.
Det är även kul att hitta fler blogg nu som kommer från Jönköpingstrakten, hittade din blogg för att jag följer Lottas blogg Vid Vätterns strand ... jag har två blogg en på tyska och en på svenska och den svenska heter http://irenechristina.blog.se eller barndomsminnen och annat. Har anslutit mig och följer nu din blogg, ska bli kul att läsa mer ifrån er två ...
Hälsningar Irene

Meta sa...

Välkommen! Vad roligt att du gillar mina grejer och det jag skriver.
Kram meta

Meta sa...

Välkommen! det är så roligt när det dyker upp folk i närheten av Vättern, Kul att du gillar den!
Kram Meta