Bloggintresserade

onsdag 21 november 2012

Tänkvärt!

                                       Älskade vänner!
Från någons blogg

 Satt en kväll och letade bilder då hittade jag den här texten!


Visst är det så att vi tar så mycket för givet här i livet.
Vi borde vara mer ödmjuka och visa kärlek till våra medmänniskor. 
Varför skall vi  kriga, vad vinner vi med det?


Välkomsthjärta
 Kramar på er alla och välkommen till min blogg Mimmi och Ing-Marie hoppas jag kan inspirera eller bara ge en go stund!!! 

 Önskar Meta 

3 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad tänkvärt. Absolut så får jag inspiration att kika in hos dig, kul med en ny bloggvän. Ha det fint. Kram Mimmi

Bettina Bäck sa...

Vardag är bäst! :-)

Unknown sa...

Så sant så sant!!!!
Hadde alle brukt like mye tid til å være venn isteden for krige hadde verden vert ett flott sted for alle som bor på den.

Ha en fin dag, her regner det men jeg skal vaske huset i dag så da er det like greit he he.
Maritklem.