Bloggintresserade

måndag 19 november 2012

Måndagsmorgon

 Hej go vänner!

Igår var det så trist väder här, såg nästan inte till grannhuset kändes det som.
 Jag måste pigga upp tillvaron lite med nåt nytt. (rostig kakform, mossa,ljus ett äpple och en cyklamen från Boråsresan.) Det gjorde susen när jag fikade.

Fram på eftermiddagen måste jag bara göra nåt kände jag. Letade fram lite pysselgrejer från mina gömmor.
Har länge tänkt göra lyktor av gipsbindor.
Nu provade jag på det, tyckte att det var lite pilligt men "övning ger  färdighet" som det heter.
Har lite andra idéer med gips också,men det hann jag inte med, får bli vid ett annat tillfälle.
Nu börjar en ny vecka önskar att ni får det bra!

Kramar Meta

3 kommentarer:

Inger Marie sa...

Heisan:)
Så fine de gipslysene var!..nydelig lys og et materiale som er flott å skape i:)
Tusen takk for hilsen på min bursdag:))
Kjempekoselig blogg du har:))

Veronica sa...

Kul att pysslade gips! Det var länge sen jag gjorde det! Dax att testa igen ;kr

Änglarum sa...

Åh vad du är pysslig o duktig! ang förra inlägget,så vet jag precis vart du varit i butiken ord och ton tror jag :=) där finns änglar i alla varianter!kram Jessica