Bloggintresserade

fredag 18 april 2014

Lååång fredag.

Hej mina vänner!
Ja så kändes det när jag var liten, det fanns så många förbud då. Nu är butiker öppna och matställen har fullt av folk.

Min Dotter och E. följde med till  Lustfyllt Där åt vi en helt underbar buffé.

Vi började med de goda bröden sill och röror av olika slag. Mums.



Lite smakprov på sillen


 En påsktårta full med påskägg.








Häftigt att bereda smöret i en kakform.
Så snyggt på bordet.


Vi gick en liten tur i butiken med. Så fint dekorerat det är.




 Här finns mycket vill ha saker.










 Inget handlat denna gången men jag har spanat in en del till ett senare tillfälle.

 




Det ser allt bra härligt ut att sitta ute och njuta av solen med en god fika här.


 





Nu lämnar vi Lustfyllt för den här gången men återkommer snart igen. Det är en härlig oas för oss att fika och må gott på.















Tack för den här Påsken Lena och Johan 
och era medarbetare









Önskar er alla en fortsatt fin Påsk
Kram Meta

3 kommentarer:

Katta sa...

Jag kommer ihåg hur trist det var på långfredan då, inte ens tv visade nåt man ville se. Som tur var vi alltid på landet på påsk och gjorde lantsaker ändå :) Vadhärligt du verkar haft det på Lustfyllt, tårtan med äggen ser fantastisk ut. Kram Katta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Maken brukar under året gå och muttra "- Aldrig blir det långfredag" men nu så har den varit. Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!
Kram,
Regina

Snäckskalsdalen. sa...

Så mycket fint, underbara saker och planteringarna var så söta!
Glad Påsk
Agneta kram