Bloggintresserade

torsdag 1 november 2012

Dag 1 och 2 på min resa

 Hej på er!
 Som jag skrev tidigare så har jag varit ute på lite äventyr.
Har haft en välbehövlig ledighet och gjort en massa tjejsaker tillsammans med två jätte goa tjejer i Gävle o Sandviken, från mina gamla hemtrakter.

Jag kom dit ganska sent på em, vi hann i alla fall med en loppis som drivs av pingstkyrkan i Sandviken. Oj vad mycket fint det fanns där hittade några saker som fick följa med mig hem.
                                     


Kvällen och natten tillbringade jag hos min vän B  Sandviken  
 Hon har det så fint i sitt hus

 Tomater från egen odling som står i fönstret för att mogna efter




På morgonen vaknade vi till en väldig blåst,innan kvällen blåste det 10 sek. meter. Så här fina isbilder var det vid vattnet på morgonen.




Min väninna B. bor så vackert vid sjökanten till Storsjön. man kan sitta och njuta hur mycket som helst av de fina vyerna
Synd bara att det blåste så mycket så det gick knappt att vara ute och fota men
Kolla bara på bilden som B. skickade till mig i höstas.


Nu ska vi dra iväg till en massa roliga ställen.
kommer mer i morgon.
Kramar Meta

1 kommentar:

Bettina Bäck sa...

Det låter som en finfin start på ett litet semesteräventyr! God fortsättning!