Bloggintresserade

måndag 7 maj 2012

Första besöket i min stuga.


Idag ska ni få besöka min lilla stuga.


När du kommer upp för trappen så har jag en smal veranda, dörren du ser rakt fram är till min lilla toa, där finns en potti-potti och ett tvättställ.

Vi klarar oss med det i stugan. För det är två år sedan nu som det byggdes ett sanitetshus  på området
där finns det vatten toa
och duschar.

Mitt kök är bara en smal gång,där finns det diskbänk,spis,och kylskåp.
Det går jättebra att laga mat och till och med baka om man vill. Så vi kan bo här hela sommaren.


Rummet är fyrkantigt, det får plats en säng/soffa ett bord en byrå och ett skåp.Det ni ser här är de möbler som fanns i stugan när jag kom dit.
Lite opersonligt kanske man kan säga.
Det är ju på sommaren vi bor här och då skall ju vädret vara varmt och fint så att  vi kan tillbringa större delen av dagen ute,och då räcker den lilla stugan bra.

Soliga hälsningar från
 Meta
                                                                                                   PS: Det var en mycket fin födelsedag vi var med om på Hönö när min farbror fyllde 90 år. God mat och roligt att träffa släkt och vänner och jubilarens barnbarn sjöng och spelade så bra, rena proffsen kan man säga. DS.









Inga kommentarer: