Bloggintresserade

lördag 29 juni 2013

regn-sol

Hej alla fina vänner!


Här är det inget vidare väder idag solen skiner och regnet störtar ner rätt som det är

Ska jag  var inne eller ute Det är den stora frågan idag.







Det gäller att vara snabb. Nu skiner solen igen


Ser ni ångan från marken efter regnet när solen kommer fram.

Det var medlemsmöte idag om den nya föreningslokalen och även introduktion om vår hemsida, där skall jag ansvara för en blogg.
Så nu när det har regnat så där till och från idag så har jag pysslat med det.
Adressen är  om ni vill kika in. det kommer att läggas till flikar vart efter vi känner att det behövs.
 
Det här är en flygbild över vårt område, den är hedder på vår hemsida. Så välkommen att kika in!


Ha en fin söndag alla ni där ute.
Kram Meta

4 kommentarer:

Karin M. sa...

Schöne Fotos.....
Ich wünsche dir ein schönes Wochenende....
Liebe Grüße, Karin

samson sa...

vad fin sidan är
den kommer jag att besöka ofta
ska bli roligt att läsa om hur ni har det där uppe i backen.
kan inte påstå att jag kände igen hela styrelsen det har kommit många nya sen jag var med
Det här regnandet är så tråkigt
ha det så bra
maggan

Suss o Kai sa...

Ja man undrar om sommaren ska bli likadan som förra året med massa regn och sol men kallt :) Kram Suss

Tidevarf sa...

Det är ju inte alltid så kul när det regnar men desto vackrare och grönare blir det ju ute.
Kul att du tittat in till mig igen, det var ju ett tag sedan nu.

Önskar dig en fin och SOLIG söndag.
Kram
Anneli